Sjukstugan prövar lyckan med glass

Idag bestämde vi oss för att ta oss utanför dörrarna lite med sjuklingen, den där hostan är ihärdig och vi tänkte försöka bota den med lite glass.
Men eftersom det är sista dagen för honom på dagis idag egentligen så tog vi vägen förbi och önskade fröknarna en trevlig sommar, detsamma gällde mitt jobb så vi var där.en snabbis också. Sen styrde vi bilen in till Vara för att möta upp Emelie som också var ledig idag, glass och matshopping stod på schemat. Jättemysigt!

Idag är det också årsdagen för min morfars död.. Så vi hann faktiskt med att åka dit och lämna blommor på graven. André skötte sig fint och hjälpte till och gjorde fint. Åh gud vad jag saknar dom, mina 3 änglar.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback