Jordgubbensdag och feber

En mindre lyckad jordgubbensdag startade med en kort tur på marknaden tills lilleman fick feber, då åkte vi istället till mormor och morfar för att han skulle kunna få slappna av och sova lite.
Med vetskapen om att han var i trygga händer åkte jag och Daniel in till Vara igen för att vara med på ölfotbollen en sväng men det dröjde inte länge innan vi valde att avsluta där och åka hem. Jag fick ett sms av mamma om att febern fortsatte uppåt trots alvedon i kropen och vi har blivit så jäkla nojjiga när det gäller feber nuförtiden så minsta lilla gör mig sjukt orolig för feberkramp.
I mitt huvud sitter vi bara och väntar på att behöva åka in med ambulansen trots att inget hänt ännu, men det är där jag är i tankarna redan. Hönsmamma AB.
Vi håller tummar och tår för att vi kanske slipper det denna gången men vad febern beror på vet vi inte än.
Tur att han håller humöret uppe mellan febertopparna iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback