Ledig fredag


Vilken dag!
Vi gick upp tidigt imorse och fick i oss en bra frukost, somnade om i soffan en stund på förmiddagen båda två (såååå skönt) och sen gjorde vi oss iordning för att åka in till Vara och möta upp Johlene. En liten inredningsbutik ska stänga och har utförsäljning, då gäller det ju att passa på att fynda. Dock hittada ingen utav oss något specuellt som föll oss i smaken idag, jag fick med mig 2 ljus hem och en wall-dekor. Nåja, vi var inte ledsna för det utan gick istället till Esti för att få lite lunch i magen och gofika efteråt, lika gott som alltid.
Efter god mat tog vi oss en liten promenad i Vara, fönstershopping och tjöt, både jag och André har haft en jätte trevlig dag.

Han somnade som en stock påvägen hem, hann inte ens komma utanför Vara. Nu sitter vi här hemma och väntar på att Daniel ska komma hem sen tror jag bestämt att vi ska till garaget och umgås med våra fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback