Kvällspromenad

Min älskade lilla sjukling har legat i soffan helt utslagen hela dagen och likaså nu.. Vaknar till lite lätt och skrattar lite och sen somnar om igen, tänk att han trots hög feber och ont i kroppen ändå skrattar.

Jag och Daniel byttes av lite under kvällen för att kunna ta oss ut och röra lite på fläsket, först ut var D. Han tog cykeln och åkte bort till Ryda för att kolla läget inför söndagens träning, så fort han kom hem mötte jag upp Fia och Ludde här hemma för en kvällspromenad med hundarna. Blev en bra powerwalk runda i skog och mark, känns i både rumpa och lår att vi rört på oss. 
Men nu ligger vi här i soffan igen och ska snart se till att få i prinsen lite välling så han kan fortsätta sova i sin säng istället. Jag ska försöka få ihop lite matlådor inför veckan innan vi också rör oss mot sängen i tid idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback