Kärleken till dessa


Promenad avklarad och nu vidare till Vara för att handla lite, sen vidare hem och göra oss kalasfina. 
Dessa 2 är ju hur goa som helst, André fick gå sista biten och var jättenöjd, ställde upp dom för att ta bild och se så bra det blev. Bästa vänner, mina hjärtan ❤

Vi höll ett raskt tempo och var svettiga och goa båda två när vi var klara, det är skönt att ha med Daniel på promenaderna, han tar så långa steg och håller högt tempo hela tiden vilket innebär att jag måste pressa mig själv hela tiden och aldrig hinner slappna av om jag ska hinna med. 
Mimmi har nog börjat få tillbaka lite kondition hon också för idag orkade hon med hela varvet utan att hamna på efterkälken. Duktiga hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback