Tji fick jag..

Jajamän, Susanna ligger i soffan med dunderfeber. Kul..
Jag fullkomligt hatar att vara sjuk, hatar att ligga hemma och tycka synd om mig själv, drama migaöötod för att stanna hemma tills det verkligen inte går mer och jag knappt kan stå. Men idag får jag nog ringa redan nu på förmiddagen och sjukanmäla mig så dom har möjlighet att få någon som kan hoppa in och jag lär ju inte bli piggare tills ikväll. 
Fryser, svettas och har jätteont överallt, jag känner mig överkörd. Har sovit hela förmiddagen änsålänge, fått i mig lite apelsinjuice och varit på toa men nu ligger jag ännu en gång nerbäddad i soffan för bara att röra på sig var extremt ansträngande.

Vi får se när jag vaknar till liv igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback