Stackars lilla mig


Idag är det Daniels första jobbdag igen och här ligger jag med feber i soffan fortfarande. Funderade på att köra André till dagis tidigare trots att han inte ska dit förrän vid 2 idag, men är ju mycket mysigare att ha honom hemma så han får vara kvar här med mig, tur att jag har min egna lilla barnvakt här hemma (mimmi) som hjälper mig när orken inte finns där. 

Han har varit en riktig ängel idag större delen av dagen här hemma så har inte varit några problem. Nu ska han snart iväg och då ska jag passa på att få vila och blunda lite innan jag ska åka och hämta honom igen. Svettig och äcklig ska jag alltså sätta mig i bilen och åka in till byn och visa mig för allmänheten, fy, stackars folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback