Söndag

Och dagen har bara flugit förbi..
Åkte in till Vedum för att kolla in höstmarknaden men ska jag vara ärlig tyckte jag inte att det var något att hurra över. Vi strosade trots det runt och barnen kollade på styrkelyftarna en liten stund, fick ansiktsmålning och smakade på lite smått och gott innan vi beställde pizza och rullade hem igen.


Sen kom grabbarnas föräldrar och vi spenderade eftermiddagen ihop, mat och tjöt, innan dom åkte vidare hem igen allihop.
Och nu sitter vi här.. I ett (för helgen) ovanligt tyst hem, utmattade, trötta och sega i kropp och själ. Men ändå blev det hemskt tråkigt utan dom här. Har gått och plockat lite och hittar grejjer som dom glömt kvar överallt, det brukar vara standard när någon är här.

Nu ska jag spendera resten av kvällen med Daniel innan vi går och lägger oss, är visst blodmåne inatt, vi ställer larmet så får vi se om någon utav oss orkar upp.. Jag är så glad att jag jobbar sent skift denna veckan (mindre glad över att behöva gå upp tidigt imorgon för att åka till tandläkaren).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback