Nu är vi tillbaka!


André är på benen igen och har varit på dagis sen i onsdags, han har en helsikes hosta fortfarande men är förövrigt pigg och frisk. Full fart på vårat energiknippe nu när han vilat upp sig halva veckan.. Hans kära mor däremot är mer död än levande, underskatta aldrig eran sömn kära vänner, ta tillvara och njut av varenda minut då ni får möjlighet att sova skönt!
Hela denna veckan har jag sovit mellan 2-4 timmar per natt och sen varit igång med André hela förmiddagen, jobbat 15-00.12, kommit hem och lagt mig i sängen för att somna någon gång mellan 2 och 3 å så går vi upp halv 6 igen. Lägg på lite feber och smärtor i kroppen så har vi nog min vecka på pricken. Men hörrni, det är bara ett arbetspass kvar och sen tar jag helg! 
Då ska ni nog få se på någon som sover, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback