My baby girl

Idag på våran lediga fredag åkte vi till Lidköping och våldgästade våran underbart fina Jennifer. Det var så otroligt längesedan och ja, jag har saknat henne något enormt. Men nu har jag mättat mitt Jennifer-begär för en liten stund iaf, och jag hoppas att jag får se henne snart igen så det inte går så lång tid mellan varven!


Dom här 2 alltså.. Mys!
Det behöver inte va så mycket, bara att få prata om allt mellan himmel och jord med min absolut bästa vän gör att dagen blir så otroligt mycket bättre. En promenad i stan och en lunch i lägenheten med mys och bus.. 

Nu har jag och André precis landat i Vara och ska möta upp mormor, morfar och Daniel för att plaska lite i badhuset nu på eftermiddagen. Jag och mamma ska börja med att simma och sen joinar vi grabbarna i barnpoolen - en riktigt bra fredag som slutar med sällskap av Budda hemma i soffan. 
Jag är i ett litet lyckorus för stunden, ett lyckorus över alla fina människor i min närhet, tack för att ni finns ♡

Kommentarer
Jennifer Andersson säger:

& tack för att du finns ❤️

2015-10-31 | 00:12:07
Bloggadress: http://jemfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback