Andrés första..

.. Cykeltur! 

Idag var jag inne i Vara och hämtade lite smått och gott efter jobbet, en sväng hos moster för att hämta en fuskpolo och raggsockar till André som hon stickat, och så hämtade jag bl.a en cykelstol till André som jag fyndade på en köp å sälj sida.
Har lånat hem mammas cykel nu när sommaren är över och hon inte har den ute på kusten men har inte haft någon stol förräns idag. Så nu äntligen kom vi iväg på en tur, och vilka glädjerop jag hörde bakom mig.
Pappa skulle springa så vi cyklade med honom runt och på vägen lyckades vi möta dagisfröken som André hejjade så glatt på i farten, haha.
Mimmi fick vara kvar hemma på premiärturen men tanken är att hon också ska få hänga på när hon orkar, va väldigt längesedan jag cyklade med henne sist och vet att hon hade en hel del dumheter för sig de sista då hon sprang iväg med mig ibak på cykeln (Daniel som lärt henne hyss). Men ska ta med henne ut på en runda utan André ibak någon dag och sen ska jag nog lösa både hund och barn. 

Såhär fint hade vi det på våran kvällstur, jag älskar hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback