I bilen

Underbara fredag, äntligen! 

Efter många om och men i sista minuten är vi nu påväg till Örebro. Som vanligt är jag kass på att packa i tid så när jag kom hem från jobbet började jag och A slänga ner allt vi behövde ha med oss, av någon anledning blir det alltid så mycket grejjer när vi ska någonstans, men iväg kom vi iaf. 
Vi har precis lämnat av Mimmi hos mina föräldrar och katterna tar Daniels pappa hand om så nu behöver jag inte tänka mer idag, bara sitta i passagerarsätet och låta bilen rulla åt rätt håll. 
Hela helgen ska gå till att umgås och mysa med Daniels syster och hennes familj, det kommer bli toppen.

Det var faktiskt riktigt längesedan vi träffades nu och ännu längre tid sen vi senast va uppe hos dom. Ibland springer tiden iväg och det känns som att så mycket hann hända under tiden jag blinkade, hjälp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback