Bonde söker fru

André är i säng, chipsen är framme, dippen är blandad och colan är kyld.. Nu väntar jag bara på sällskapet. 
Det är ju onsdag och självklart ska vi sitta bänkade framför tv:n klockan 8 och kolla på Bonde söker fru, finns inget bättre. Så kul att ha något att längta till mitt i veckan, jag brukar inte alls tycka om sånna här program men av någon anledning har jag verkligen fastnat för just detta. Att vi har en liten tradition nu gör ju inte saken bättre, då är det ju inte bara programmet man längtar efter utan hela paketet. 


Här ser syns lite utav dom nya filtarna och de nya fräscha blommorna!
Mysbelysning, myskläder och myshörna. Man får lyxa till det lite när pojkvännen inte är hemma, haha. Men nu rullar Carolina in på gården, nu är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback