Dagen

Ja, dagen har väl sett ut som planerat.

När jag skulle åka till Vedum kom jag på att Daniel tog saaben till jobbet imorse, vilket betyder att jag skulle försöka knöka in barn, vagn och hund i en liten Opel corsa med baslåda i bagaget.. Well.. Lättare sagt än gjort. Men efter många svordomar lyckades jag tillslut få in allt.

När jag handlade hittade jag dessa nudlar som jag läst lite om, samt chiafrön som alla säger är så bra. Köpte med mig ett paket av varje för att testa.


Just nudlarna är jag intresserad av pga kalorierna, som ni ser på påsen innehåller de endast 10kalorier/100g, det är ju INGENTING!
Så om de går att äta är dom ju ett väldigt bra alternativ till mina olika maträtter. Det återstår å se, fortsättning följer på den punkten.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback