Aktiv

Det är livat här hemma på dagarna nuförtiden, André växer så det knakar och kryper fram på alla 4 som om han inte gjort något annat. Det ligger leksaker överallt, jag får ha ett extra öga på honom hela tiden och jag får höra en ljuvlig stämma hela dagarna när han pratar och sjunger, jag älskar detta! 
Småbarnsfamilj, yess.
Men trots en fartfylld morgon har jag ändå fått gjort lite vardags sysslor och nu har vi slagit oss ner i soffan en stund för att ta en powernap, det hade jag också behövt men har lite pappersarbeten som jag passar på att ta tag i när han ändå sover.

Bruno tar tillfället i alt och myser med lilleman när han för en gångs skull ligger still.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback