Trollhättan

Efter en hel dag i Trollhättan med springande i affärer är både jag och André helt slut.. Äntligen hemma! Och jag hittade tamejtusan ingenting.. Fick köpt 2 presenter och sockar til André, efter 4 timmar på ett köpcentrum. 
Tanken var ju att hitta något roligt att ha på sig på nästa studentfirande imorgon, men icke.. 

A får lov att vara uppe en liten stund till trots att klockan är över 8, jag tror nämligen att han har en hel del spring i benen att göra av med efter att ha suttit i en vagn eller en bil större delen av dagen, och sen måste han ju hinna få leka lite med Pappa innan sängen.
Jag ska packa och göra iordning så mycket som möjligt inför imorgon, kommer bli en stressig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback