Träning

Jag har precis varit ute på min andra riktiga joggingrunda sen graviditeten, jag är jättenöjd med min insats idag, att bara ta sig igenom hela rundan utan stopp gör mig stolt. Har inte varit ute och sprungit sen jag fick veta att jag var gravid, lägg till dålig kondition, flodhästkroppen, inga muskler varken i mage eller rygg att bära upp all övervikt med. Men jag tog mig fram och jag tog mig i mål, så första steget är taget, nu gäller det bara att fortsätta kämpa. Mina matvanor gick i stöpet efter midsommarhelgen så det ska tas tag i igen också, letar lite nya recept och inspiration till kalorisnåla rätter. 

Efter mitt träningspass bytte jag av Daniel här inne med André och han gick ut och tränade med resten av pojkarna som ska köra tough viking tillsammans. Dom är så jäkla duktiga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback