Måndag

Idag händer det mycket, bergvärmepumpen kommer och ska installeras, våran dusch ska ställas på rätt plats och installeras ordentligt, golv ska läggas i det nya "pannrummet" och Andrés rum ska målas blått. Sen får vi väl se vart dagen tar vägen, jag och Mimmi hann med en promenad förut och kanske att jag kan få till en joggingrunda i eftermiddag med. 

André har haft rajtantajtan under förmiddagen, bus, lek och babblar. 



Han tycker det är så kul att titta på de skuttande, sjungande och dansande figurerna. Låtarna sätter ju sig i huvudet på en själv också, så jag vet ju vad jag kommer gå och sjunga på hela dagen. 
Nu har han iaf somnat efter all lek, och jag passar på att ta det lugnt i soffan och kollat på några avsnitt av Once Upon A Time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback