Egentid

Ja men som tjej behöver man ibland lite egentid, man behöver få rå om sig själv, göra något för bara mig.
Det har jag gjort idag!

Snälla morbror Tommy åkte direkt hem från jobbet för att ta hand om André på eftermiddagen och jag åkte vidare till Julia som skulle fixa mina djungelbryn. Det var magiskt, skönt att äntligen få känna sig lite fräsch i nyllet och så fick jag en grym sminkning efteråt, hon är så otroligt duktig den där tösa. Här hemma är jag nöjd om jag får tid till att raka halva benet på ena sidan och ta bort de värsta mcDonalds stråna mellan ögonen.



Känner mig så jäkla snygg!
Före och efterbild på brynen kommer senare.
Ett stort tack till duktiga, fina, rara Julia!

Kommentarer
Jennifer Andersson säger:

Du är så himla vacker min vän! 😘

Svar: Du är la för go ❤
Susanna

2015-06-27 | 01:51:32
Bloggadress: http://jemfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback