Dagis

Blev en stressig morgon med snabb frukost och göra oss iordning för att åka till Dagis, så går det när André tar sovmorgon.
Vi har varit på inskolningsmöte för att få veta lite mer om dagiset och få möjlighet att kolla runt lite och kunna börja planera inför inskolningen. 
Usch, när blev han såhär stor? Dagis..

Han skötte sig jättefint med alla andra barn som var där iaf, ville gärna vara med och kika och delade med sig av leksakerna, väldigt försiktig dock men så är det ju med de flesta barn när något är nytt.
Det känns oerhört vemodigt när jag tänker på att jag bara har en månad kvar med honom hemma innan jag börjar jobba igen  och det är Daniels tur att vara pappaledig. Ska ta tillvara på den sista tiden och bara njuta av min plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback