Trött

Lite sömn inatt, hade en liten parveln som bestämde sig för att vakna när vi gick och la oss, det tog några timmar men efter mycket vaggande, kliande på ryggen, välling och gos i våran säng kunde jag äntligen flytta över en sten sovande André till sin egen säng..
Vi har varit otroligt bortskämda, för det händer inte ofta, men man är så van vid nattsömnen så när vi väl får en sån här natt så känns det.

Trots nattliga äventyr vaknade han tidigt imorse, så jag fick glatt hoppa upp och göra frukost, pappa sover fortfarande, det kan han behöva! 

Känner själv att mitt humör troligtvis lär vara som en bergochdalbana idag, grymt trött, men ska göra mitt bästa för att hålla det på topp 👍


Bild från Grebbestad! Jäkla sötkorv den där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback