Böcker och PW

Böckerna är hämtade och André har fått sin dos av nyp i kinderna för den här dagen, damen vi handlade av gick och gillade med honom från och med det att vi kom innanför dörren till det att vi gick (läs knökade oss) ut ur lägenheten, trodde nästan hon skulle sno honom från mig ett tag alternativt följa med oss hem. Haha, men det är kul när folk man möter är så framåt och tar för sig, dock med viss måtta, annars blir jag lätt obekväm. Jätte trevliga människor var det i vilket fall som helst, och André fick en himla massa böcker att läsa.

När vi kom därifrån åkte vi vidare till Jennifer för att dra med henne ut på en powerwalk och det blev en bra runda, glömde helt av att mäta upp den (vi pratar för mycket) men skönt var det att bara få gå och tjöta.


Just nu sitter jag utanför Willys och väntar på Nathalie, hon skulle shoppa käk så jag passar på att joina henne. Lasagne fick jag ett önskemål om tidigare Idag så jag får väl lösa de helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback