Äntligen på plats

Hur många killar krävs det för att få ihop en leksak?


Haha, jag vet inte vilka som har roligast, de vuxna eller de små?!

Efter många om och men är vi nu hemma och alla är på plats. När jag och Daniel parkerade på gårdsplanen här hemma första gången kommer Daniel på att han glömt våran husnyckel i den andra bilen,  hos mamma och pappa.. Suck.. Jag och André satt vid bilen och väntade på att Daniel skulle inse att vi var tvungna att åka och hämta den, för nedå, han skulle allt ta sig in i huset ändå.. Lekte inbrottstjuv och skulle försöka lirka låset, klättrade på stege och försökte med balkongdörren, letade öppna fönster och försökte tillochmed klättra upp på taket för att försöka ta sig in genom takfönster i badrummet. Tillslut tog han sitt förnuft till fånga och vi åkte in till Vara för att möta upp mamma, när vi ändå var ute och åkte stannade vi på Esti och käkade lunch, riktigt gott! Allt är närodlat och ekologiskt, Daniel tog en paj och jag en varm macka, 5 av 5!
⛅⛅⛅⛅⛅



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback