Mallgrodan

Innan dagis åkte vi förbi mallgrodan för att se om vi hittade något snyggt, den där garderoben behöver ju uppdateras ganska ofta när dom växer så fort och då tycker jag att secondhand är ett jättebra alternativ. Billigt och ett jättebra sätt för hela och rena kläder att komma till användning så länge det är fräscht. Perfekt att ha en sån butik så nära hemma och där får jag shoppa hur mycket jag vill för Daniel, haha. 
Jättefin liten butik!

Hittade en skjorta och tröja till jul, grymt fina, så nu behöver jag inte tänka mer på de. Nu är det bara alla julklappar kvar att fixa också, brukar alltid vara ute i sista minuten men denna gången tänkte jag försöka vara ute i god tid, slippa lite av den där julstressen. 


Jättedålig bild, men bättre än inget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback