Tidig vecka

Klockan ringde 5.25 imorse, gå upp, ta på mig, lägg ner maten och åka mot jobbet. Jobbar tidigt skift denna veckan och börjar då 6.30 på line, eftersom jag har ca.15-20 minuter att åka och sedan ska hitta parkering, gå in, byta skor, lämna mat och gå till samlingen så får man starta i tid hemifrån. 

Har lärt mig nya saker idag och träffat nya arbetskollegor så tiden har bara sprungit iväg och nu är jag precis hemkommen. Gick förvånansvärt bra idag på alla punkter, jag trivs och allt känns bra, nu ska jag bara komma in i arbetsrutiner igen, har grymt ont i kroppen sedan förra veckan. 

Lillebror och Daniel har varit hemma och skruvat med bilar idag, så snart kommer svärfar förbi för att hämta son bil och lämna av Ludde som ska med mig och mimmi ut på en promenad i det fina vädret.  Kan bli skönt att komma ut och få lite frisk luft efter att ha stått inne hela dagen.


Den här krabaten hittade jag sovandes i Andrés barnmatsstol när jag kom hem, han har sina ställen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback