Nervös och kalasfin

Det är lördag och min kära lillebror fyller år, helt otroligt vad tiden går fort, han som alltid varit så liten, och nu är han helt plötsligt 21..
JAG fyllde nyss 21 ju! Han ska vara yngre än mig, mindre än mig, men det vet jag inte om han är längre, han är nog både större och mognare.
I vilket fall som helst vill jag önska honom ett stort grattis på födelsedagen, han är värd en helt underbarare dag.

Gör oss iordning inför att åka till Lidköping och äta med familjen, efter det ska vi dock iväg och fixa med det blivande nya projektet vi eventuellt hade planer på för ett tag sen! Jag är nästan lite nervös och känner nog att jag är ute på djupt vatten när det gäller detta, är verkligen något som jag inte kan något alls om men det ska bli intressant ändå och väldigt spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback