Måndag

Ja.. Mer död än levande eller hur va de? 
Vaknade 06.35 imorse och som jag skrev så börjar jag 06.30, den paniken var ju inte å leka med. Bokstavligt talat flög upp ur sängen med ena benet i byxorna samtidigt som jag kubbade nerför trappan, snabbt på toa, klär på mig och tar en snabbtitt i spegeln under tiden, på med skor, släng ner maten och fort som fan ut i bilen och börjar ringa min chef för att berätta att jag är påväg. Klockan 07.00 stod jag på line och började jobba så den röda lilla faran fick jobba ordentligt till Vårgårda imorse. 
Uppenbarligen var jag otrolig trött imorse för jag vet att jag satte mig upp när klockan ringde och skulle börja klä på mig, men ja, sen vaknade jag ju 06.35 som sagt och den historien har vi ju redan dragit. Har försovit mig förr, men aldrig såhär länge, då har det handlat om någon minut hit och dit, max 5 minuter och missat startmötet. Men jaja, jag kom dit och jag gjorde ett bra jobb trots att jag kände mig jättestressad hela dagen. 

Jag fick ju komma hem till detta lilla charmtrollet och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback