Imorgon händer de

Imorgon är dagen då min  bebisbubbla spricker, dagen då jag säger hej då till mammaledigheten och börjar jobba, dagen då jag lämnar över till Daniel. Nu är det hans tur att gå hemma i 2 månader tills dess att André börjar dagis. Det känns otroligt vemodigt, men tror det kommer gå fint. 
Som det ser ut nu är jag dock inte bokad någonstans utan kommer gå hemma och vara på inringning, så vi får se om, vad och när.
Det ska bli skönt att börja jobba igen och komma tillbaka till det sociala, men det finns ju inget som slår att vara mammaledig och vara hemma med parveln hela dagarna, så måste jag välja år det absolut inget svårt val. Jag väljer ju självklart André, alla gånger, hade gärna varit hemma ett tag till!
Det är ju nu det roliga börjar, han går, börjar prata, leker, busar som hejsan! Ja allt en ettåring ska göra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback