Besök och arga smileys

Daniel har smitit iväg med cykeln in till Vara för att köra 5 mil med grabbarna idag (kan tycka att det va något dumt att välja dom varmaste timmarna på dygnet att göra det men det är inte jag som pinas så what ever..), väldigt hurtigt och duktigt av dom!
Dock lämnar han mig hemma med städning och iordningställande för besök idag, min morbror med familj kommer hit på fika eftersom dom missade kalaset, jätte trevligt. Men har ju som sagt en del att göra innan dess och dom rullar in på gården vid 11 Idag, något fika har jag inte hemma heller och Daniel tog bilen med barnstolen i (jag hoppas ni förstår min irritation) så vi får se hur jag löser detta.
Äsch, jag är ju kvinna, det här kommer gå galant!

Ikväll ska jag ut på äventyr, ska bli kul. Den som väntar på något gott..


Tur att han den där är så jävla bra i vanliga fall för just nu är han i lite onåd.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback