Rymling

Eftersom vi helt plötsligt har en katt som bestämt sig för att gå ut efter 5 år som innekatt och livrädd för utelivet så fick jag åka iväg och inhandla lite halsband idag. 
Igår lyckades han smita ut och var ute och kollade läget vid skogskanten och ska han nu fortsätta med dessa dumheter och rymma ut så ska folk iaf veta att han är min. Så båda pojkarna går omkring och plingar här hemma nu med snygga reflexhalsband med telefonnummer i 👍 
Och när jag ändå höll på så fick Mimmi en kapsel i selen med telefonnummer och namn i också, lika bra nu när vi bor på landet.
I värsta fall får jag la börja gå med katterna i koppel ute också 😆 så kanske dom tycker de är pisstråkigt och håller sig inne. 
Jag tycker allt våra katter är på tok för korkade för att vistas ute, så vi får väl se vart det här slutar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback