Utanför min bubbla

Bror min och André ska ha en lekkväll här hemma idag så då passar jag på att åka in till Vara och äta pizza med en av mina favoriter, precis som det ska vara.
Nu är det ett bra tag sedan vi sågs så det ska bli kul att få en update och tjöta bort en timme eller två.

Visst är det konstigt ändå, hur man kan gå från att spendera varenda dag tillsammans med någon till att ses en gång i månaden? Vad fort livet vänder. Jag älskar den här tjejen så otroligt och vi har i princip träffats varje dag sen den dagen vi möttes, fram tills dess att jag skaffade familj. Man får andra prioriteringar i livet och det är inget konstigt med det, vi har minst lika kul de gångerna vi lyckas boka in något tillsammans men visst saknar man tiden då man kunde åka iväg när man ville och bara vara spontana, när man hade någon att "tjöta skit med" varje dag. Det är inte på samma sätt längre, men på både gott och ont. Jag kan faktiskt känna att jag värdesätter den ensamtiden jag får med mina närmsta vänner på ett helt annat sätt nu än vad jag gjorde förut. 
Och det gäller dom flesta!

Jag älskar familjelivet mer än något, och jag vill inte spendera en minut ifrån varken Daniel eller André egentligen, det är ju jag själv som väljer att lägga min tid med dom. Men jag inser också ibland att jag inte får glömma alla underbara människor utanför min lilla bubbla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback