Tjejmiddag

Idag var jag bjuden hem till en kollega som bor bara någon kilometer ifrån mig. Vi är ett gäng tjejer som sitter tillsammans i lunchrummet och idag var det dags att träffas utanför jobbets dörrar. Jätte trevligt och superkul att få äran att hänga med trots att jag ännu är ganska "ny" i gänget och framförallt väldigt skönt att komma iväg och göra något annat än det vanliga mitt i veckan.. Vardagslyx kallar jag det.

Vi blev iaf bjudna på en fantastisk pastasallad med bröd och kex vid sidan om och till efterrätt skämde hon bort oss med chokladdopade jordgubbar och massa frukt och godis. Så otroligt lyxigt och fint gjort, jag är grymt imponerad.


Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback