Överkörd morsa


Godmorgon? Godnatt? 
Jag vet inte vilket..
André har hostat så mycket att han spytt 2 gånger inatt, så med 0 timmars sömn försöker vi ta oss igenom den här dagen. Jag har pratat med vårdcentralen och  det ska finnas medicin att hämta ut efter 5 idag så nu äntligen kan vi förhoppningsvis bli av med dom här bacillerna, jag struntar i sömnen egentligen, sålänge André blir frisk.
Men jag kan inte skjuta under stolen att jag längtar extremt mycket till den dagen då vi får sova en hel natt igen, utan hosta, feber, spyor och snortallar.
Jag vet inte om det bara är min trötta kropp som talar eller om jag, precis som André, ligger här med feber och hosta, i vilket fall ska jag åka och jobba när Daniel kommer hem. 
Jag vill inte röra mig ur soffan idag.

/överkörd morsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback