Skäms!

Jag tänker börja detta inlägget med ett FÖRLÅT.
Till er, till mig, till bloggen.
Jag skäms nästan över att ens vara här inne och skriva nu, det har gått mer än en månad sedan jag skrev något här, och jag som lovade mig själv att faktiskt försöka hålla i det här denna gången; FY SKÄMS.
Det är ju trots allt främst för min egen skull, för att kunna gå tillbaka och se på renoveringen av huset, familjetiden, Andrés uppväxt osv (sen att det finns så fina människor som vill kika in här och se vad vi har för oss på dagarna är ju ett stort plus i kanten).
 
MEN.. (Här kommer mitt försök till en bortförklaring). Jag har en ganska bra anledning till uppehållet, det har faktiskt varit full rulle här hemma, det händer mycket nu. Mycket nytt, mycket jobb och slit med huset, många måsten, en livlig (något trotsig) liten kille och mer därtill.
Så många gånger jag varit här inne och börjat skriva på ett inlägg, utkast arkivet är välfyllt, men så vet ni ju också att min mobil inte fungerar som jag vill. Jag har fortfarande inte fått iordning på mobil-dator problemet och har helt enkelt inte orkat ta tag i det, och nu har jag kommit till den punkten då jag lyckats fylla min mobil med bilder igen. Eftersom det är mobilen jag främst använder när jag bloggar och för att jag ogillar att göra ett inlägg utan bild så har det alltså varit stopp med inlägg. Telefonen är överfull och går i princip bara att använda till det nödvändigaste.
Så just nu sitter jag vid datorn och har börjat flytta över lite bilder via dropbox så att jag kan börja radera och ännu en gång få en hyfsat fungerande telefon. Sen så ska jag förhoppningsvis kunna börja uppdatera mig själv och er här igen, tro mig, jag har många roliga inlägg att dela med mig av.
 
Så jag vill bara säga: Håll ut! Det kommer mer! Än är jag inte klar här ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback