Magsjuk? Utmattad?

Jag vet inte riktigt vad som är fel, antingen är jag magsjuk eller så är det kombinationen med obefintlig sömn, stress, spänningar och dålig aptit som spökar för inatt var det dags för mig att springa ner och krama toaletten en stund.
Det var 5 år sedan sist så jag antar att det va dags igen, men det var bara att kolla till grabbarna uppe i sovrummet så att dom klarade sig själva under natten och sen bäddade jag ner mig och en spyhink i soffan.
Här har jag legat sen dess..
Jag mår ändå förvånansvärt "bra", jag är så otroligt trött bara och får inte i mig något att äta.

Jag hoppas verkligen att vi slipper magsjukan här hemma och att Daniel inte blir drabbad eftersom han ska springa Tough Viking i Göteborg imorgon. Tills dess har jag tänkt försöka vara på fötterna igen så jag kan åka med och hejja.

André har blivit piggare och har äntligen kommit under 38 grader i feber så vi känner ett litet lyckorus här hemma trots allt. Nu håller vi tummarna för att det håller sig där resten av dagen.
Och nu är det jag som tar mig ännu en tupplur eller 2 i soffan, eller 3.. Kanske 5, vem vet. 

Zzzzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback