Laget runt...

Jag hann vara tillbaka på jobbet i 4 timmar innan dagis ringde, jodå, nog hade lille A spytt på fröken. Så det va bara att packa ihop och fara hemåt igen för lite mer vabb och magsjuka, man kan inte ha turen på sin sida jämnt.
Min tanke var att Daniel skulle byta av mig imorgon så att jag kunde åka tillbaka och jobba men det höll inte mina kära kollegor med om, haha, man kunde ju tro att jag hade pesten så som alla flydde när jag gick genom matsalen för att hämta min lunch innan jag åkte. 

Han var väldigt trött och somnade i bilen påväg hem sen har han sovit i några timmar, nu är han uppe igen och försöker få i sig lite banan, änsålänge har det inte varit något mer.
Jag hoppas att han får en lika lindrig omgång som jag och Daniel haft och sen får det va slut på sjukdomar ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback