Grå tisdag

Det är ett så otroligt tråkigt väder idag, grått, regnigt och oerhört mörkt. 
Är egentligen perfekt väder för att kunna krypa ner i soffan med bra samvete, men inte det inte, jag ska till Vara på pizzadejt med min fina vän som jag inte träffat på alldeles för lång tid. Så ska jag sprida lite ljus och färg på tillvaron idag, svårt att få det lite bättre. 
Har hunnit med att pussa på mina sjuklingar hemma en snabbis, gjort mig iordning och nu ska jag rulla vidare. 
Ikväll ska Daniel fortsätta med kontoret, golvet ska börja ta form och om jag hinner och får tömt min mobil så kommer det också någon bild på hur hallen blev senare ikväll, ha inga större förhoppningar för minnet är bra men kort (är ju tanken som räknas).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback