Sjukstuga

Jag är på bättringsvägen och hade hoppats på att kunna jobba idag, men när jag gick upp imorse fick jag ändå ringa och sjukanmäla mig en dag till, efter många om och men.. Tycker inte om att vara dålig och tycker definitivt inte om att vara hemma från jobb och måsten så denna gången tänker jag göra rätt och vara hemma tills jag faktiskt är FRISK så jag slipper sitta här inom en vecka igen. 

Det betyder ju att jag får hoppa över dagens aktiviteter i eftermiddag också, så typiskt eftersom onsdag är "min" dag, den dagen då jag får komma hemifrån och vara bara Susanna lite.
Men att åka och simma när man är förkyld är väl grymt korkat så nä.. Det blir inget med de.
Så jag bäddar ner mig och stänger ner tills dess att jag kurerat mig, ha en riktigt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback