Hurtig dag

Startade dagen med en 4km promenad i regnet med hund och bebis, det piggade upp mitt trötta huvud. 
Under dagen har jag börjat hänga in kläder i garderober och städat här hemma, det vanliga med andra ord.

Vid 18 tiden tänkte jag och Mimmi dra ut på en promenad och fick med oss lille Ludde också, så det blev en mysig skogspromenad med 2 goa hundar. Vi va ute i nästan en timme och bara lullade runt, och dom skötte sig jättefint båda 2. Påvägen hem blev jag oerhört imponerad och stolt över dom då de gick fot med slapp lina precis bredvid mig hela vägen, dom hade lika gärna kunnat gå lösa.
Kände mig grymt stor mellan en bamsehund och en mellan hund, rak i ryggen, stolt, som en flockledare, precis som det ska vara. Den känslan var helt underbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback