Katterna på G

André sov som en stock efter promenaden så han fick stå kvar ute i vagnen i det fina vädret. Jag tog fram skurmoppen och dammsugaren och gjorde ett jävla röj i huset, skrubbade väggar och golv för att senare idag kunna hämta hem katterna också (tur att vi har en så snäll hyresvärd som tagit hand om dom nu när veckan inte blev som planerat)
Känner mig riktigt nöjd, och faktum är att jag helt plötsligt tycker att det är helt okej att bo i renoveringskaoset, bara det blev lite ordning. Äntligen kan André vara på golvet, hela familjen kan bli samlad igen när vi hämtar katterna och det ser nästan ut som ett hem!

Jag längtar efter våra huliganer.
Dom kommer få de så kul här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback