Tystnad

Vilken helg vi haft, det har absolut varit tufft att ha så mycket folk här på samma gång, det är inget jag föredrar i vanliga fall på detta sättet.. Men vi har definitivt haft det mysigt och det har varit jättekul att få träffa alla igen. 
Nu har dom alla rullat hemåt dock och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att sätta sig ner i soffan och pusta ut efter att jag hade städat klart. Helt plötsligt var allt så lugnt.. Och tyst..

När jag håller på att dammsuga det sista och minst rummet (toaletten) så försvann plötsligt strömmen.
Om jag tyckte att det va tyst innan så var det inget jämfört med nu, vi hade kunnat höra en knappnål falla. Men ja,  guuuuud vad skönt! Nu har vi tänt massvis med ljus överallt för att hålla uppe värmen och få lite mer ljus, huuuur mysigt som helst. 
Den får inte vara borta allt för länge, men just nu kryper vi upp i soffan alla 3 och bara tar in tystnaden och lugnet, ett väldigt skönt avslut på en väldigt hektisk helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback