Krig

Vi startade fredagen (och min lediga dag) med grötkrig..
André satt och åt sin gröt i lugn och ro så jag passade på att tömma kattlådan i rummet bredvid, efter en stund hörde jag hur han satt och skrattade och tänkte att han satt och skrattade åt katterna eller retade Mimmi som vanligt så jag fortsatte med städande tills jag var klar. 
När jag sen kom in i vardagsrummet igen fick jag minst sagt en chock.

Det var gröt.. ÖVERALLT! 
I soffan, på väggarna, fönster, hela golvet och både Mimmi och André satt och tittade på mig, överlyckliga och dränkta i gröt. Suck..
Det var bara att starta duschen och sen börja skrubba.
Det är ju tur att dom har kul tillsammans iaf, haha.


En av krigarna innan duschen..


En ren André och en nästan ren Mimmi..

Mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback