Halva veckan

Halva veckan är redan gjord, gud vad fort dagarna går.
Ska snart ge mig iväg till jobbet och köra ett kvällspass innan jag åker hem och slänger mig i sängen. Har varit ute och åkte och hunnit med en hel del ärenden, André har äntligen fått en hjälm så nu ska vi bara fixa en stol till cykeln så kan vi ge oss ut på en runda. Tror han kommer tycka det är grymt roligt så jag längtar tills vi kan ta tag i det. 

Finns så mycket att se fram emot med barn, han är bra på att kommunicera med annat än ord så vi ska förstå vad han vill, men jag längtar extremt mycket efter att få föra en konversation med honom, eller tills han kan cykla själv, tills han börjar skolan, till att ha hem vänner på filmkväll.. Ja, listan kan göras lång. Tills dess ska jag försöka ta tillvara på alla nya saker han lär sig här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback