En bättre dag


Tjena!

Vi har haft en riktigt mysig familjedag i Lidköping. Skulle åka och hämta lite utemöbler till André som jag fyndat på facebook, jättefint begagnat set med bord, 2 stolar och en soffa i vitmålat trä. Kommer passa perfekt ute i hans lekpark sen när den ska ta form!

När vi ändå var i trakterna passade vi på att åka till min kära kusin och hennes sambo på en kopp kaffe och lite kaka, jag älskar dessa underbara människor. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - vi är så lika!

Ett stopp på byggmax också innan vi rullade hemåt var ett faktum, vi ska lägga golv i hallen på ovanvåningen och behövde inhandla det och reglar för att kunna dra igång detta evighetsprojekt där uppe någon gång.

Dagen har varit fantastisk på alla sätt och vis, fint väder, fin familj, fina vänner.. Ja, ni förstår vart jag vill komma. Det behövs inte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback