Ännu en början på något nytt

Det händer så mycket just nu, men den absolut största och roligaste nyheten vi har att dela med oss utav är att vi ska bli föräldrar igen.
André ska bli storebror, helt fantastiskt kul! Och jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som får chansen att göra den här resan igen.


Jag har alltid sagt att jag bara vill ha ett barn, det har alltid varit min bild av framtiden.. Jag, Daniel och André. Det faktum att jag måste ändra hela min framtidsvision och börja se en bild av mig, Daniel, André och en liten till är lite skrämmande och spännande på samma gång. 

Det kommer bli jätteroligt men jag har fortfande inte vant mig riktigt vid tanken trots att vi redan nu går in i v.20.
Och med detta sagt kommer det nu bli ännu mer barn och bebisprat här inne eftersom det är vad min vardag kommer att bestå utav ett tag framöver. I mitten av oktober är det beräknat att krabaten ska komma till världen, vi hoppas att tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback