Pyssel

Jag har massvis med fuskpolos till André men ingen bra "halsduk"..
Har varit på jakt efter en snygg tubhalsduk till honom så han har något att gosa ner sig i när det är kallt ute men har inte hittat någon som passat oss i smaken. Så idag tog jag saken i egna händer..
Hittade en mössa i lådorna med vinterkläder som varken jag eller Daniel använder och färgen passade perfekt till Andrés overall så jag tog fram saxen och voilá!


Klippte av toppen på mössan och vek in ena kanten på mössan så jag fick önskad bredd på halsduken, sen va det färdigt. Ska bara sy kanten så den inte fransar upp sig, men vi är grymt nöjda, båda jag och André.


Tant Carro ligger bakom den snygga Dino-västen han har på sig, den kommer från HM och kommer sitta perfekt när våren närmar sig. Sjukt snygg julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback