Lunch


Lunchen blev bättre än väntat för att vara en nödlösning från kylskåpet. 
Vi satt i soffan ocy kollade på klockan när vi snabbt insåg att det verkligen var dags för lunch. Det är inte långt till affären men jag orkade verkligen inte åka och handla och jag kände mig stressad redan som det var så jag öppnade kylskåpet och hittade matrester i form av kött, lite sallad och ett paket bulgur från skafferiet. Hade aldrig smakat på det förut, det ska tydligen vara en blandning mellan pasta och ris, var riktigt gott.
Det är kul när man lyckas få till en bra och nyttig lunch på så lite medel.

Vad skönt att det fortfarande är helg, har inget jobb förrän den 4:e, så jag tänker njuta till max av den lediga tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback