En sjukling


Jojomen, visst va de annat än bara lite snuva. Han hade en bakterie i kroppen som orsakade febern och att han varit sjuk så länge, det finns penicillin att få om man vill men det kan också försvinna av sig självt. Vi avvaktar lite, men jag är tveksam,  5 veckor är väl nog som försök? Stackarn hostar ju upp allt han har i magen. Nä, jag tror nog det får bli penicillin denna gången, vi kan inte va hemma varannan dag med honom för att han har feber till och från hela tiden. 
Jag vabbar halva dagen idag iallafall, febern håller i sig och han blir sämre så när Daniel kommer hem från jobbet åker jag till mitt.
Smidigt när vi kan turas om och inte behöver vara borta helt från jobb någon utav oss och jag tycker det är kul när det uppskattas hos arbetsgivaren att man är så flexibel och ställer upp när jag kan. 

Nä,  vi går här hemma och proppar i oss massa vitaminer, det kan man ju aldrig få för mycket utav, och jag börjar få ont i halsen.. Snälla, snälla, snälla låt det bara vara inbillning. Jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk.. INTE SJUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback