En början

Nu vill jag börja komma igång igen, jag känner mig och ÄR helt förslappad.. Dagarna bara rullar på och jag blir mer och mer soffpotatis utan någon som helst energi. Det får gärna ta tid, det gör mig inget, men nu vill jag få fart på mig själv.

Så vi började idag, efter jobbet stannade jag till hemma och hämtade Mimmi innan jag åkte till dagis för att hämta André. Sen åkte vi vidare till elljusspåret i Vedum, på så sätt kan jag ju gå trots att det blir mörkt. 
André brukar alltid vara väldigt trött efter dagisaådet passar ju egentligen helt perfekt att lägga honom i vagnen och gå en sväng så han somnar.
Jag har bara sett problem innan men jag ska sluta med det nu, inga problem är för stora för att lösas, det är inte svårare att ta med vagnen ut, det blir inte jobbigare för att det är mörkt.
Nu är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback