13 februari

Vi sitter i soffan och tar det lugnt, hela familjen. Vi har inget speciellt planerat för dagen mer än att åka in till Vara och handla lite blandat till huset. Vi ska ha nya lås till dörrarna och jag behöver lite tyg och sprayfärg till mina pågående projekt.
Jag ska försöka mig på att klä om en datastol och så ska jag klä in hyllor i dekorplast och spraya hyllkonsoller svarta, vill göra iordning på kontoret nu så vi får iordning på alla papper och pyssel.

Mamma och pappa ska komma förbi på fika senare så vi köper med oss något gott från nordpolen, lite förtidigt alla hjärtans dag firande kan man kalla de. Sen får vi se vad kvällen bjuder på, jag hörde det ryktas om lite bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback